Громадська приймальня
При ДП "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" діє "Громадська приймальня", що надає допомогу усім громадянам, які звертаються за консультаціями чи зі скаргами з питань щодо виконання державних функцій у сфері стандартизації, метрології, сертифікації, якості продукції чи надання послуг, державного нагляду за додержанням вимог стандартів, норм і правил, забезпечення єдності і достовірності вимірювань.
Графік роботи "Громадської приймальні"
Пн - Чт | 8.00 - 17.15 |
Обід | 12.00 - 13.00 |
Пт | 8.00 - 16.00 |
Обід | 12.00 - 13.00 | Сб - Нд | Вихідний |
(0342)530200; (0342)535617
Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на свій запит, скаргу або звернення, прохання дотримуватися вимог до звернення, визначених у ст.5 Закон України "Про звернення громадян"
«Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.»