Політика та цілі у сфері якості
З метою забезпечення проведення на високому організаційному і технічному рівні робіт та надання послуг, а також підтверджуючи відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001, керівництво ДДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" декларує наступну політику та цілі у сфері якості:
Політика у сфері якості
Політику ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" у сфері якості спрямовано на задоволення вимог замовників і суспільства та постійне поліпшення системи управління якістю у наступних сферах діяльності:
- метрологічні роботи та послуги;
- випробування продукції;
- оцінка відповідності, сертифікація продукції, послуг та систем управління;
- стандартизація;
- наукова діяльність в галузі метрології.
Наша мета – висока якість наших робіт у всіх сферах діяльності та надійне функціонування на ринку послуг з технічного регулювання для задоволення потреб споживачів, суспільства і держави.
Всі працівники ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" сприймають першочергову потребу досягнення якості як інструменту, за допомогою якого ми впливаємо на якість і конкурентоспроможність продукції та послуг наших замовників.
Забезпечуючи результативне та ефективне функціонування усіх процесів, пов’язаних з системою управління якістю, ми завойовуємо довіру замовників шляхом задоволення їх вимог та очікувань за рахунок:
- удосконалення методів роботи, впровадження нової техніки та розширення сфер діяльності;
- високого рівня компетентності та професійного рівня працівників, об’єктивності та неупередженості в роботі;
- участі кожного працівника у повсякденній реалізації проголошеної політики в сфері якості;
- досягнення визнання результатів наших робіт та послуг на європейському рівні;
- створення атмосфери довіри в колективі, підтримка відкритих взаємовідносин, визнання внеску кожного працівника.
Ми підтримуємо взаємовигідні стосунки з постачальниками та партнерами на базі високого професійного рівня працівників ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”.
Організація діяльності ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" включає в себе контроль і врахування всіх факторів для постійного поліпшення системи управління якістю послуг з врахуванням власного та міжнародного досвіду.
Цілі в сфері якості
- Постійне підвищення якості робіт та послуг, які входять у сферу діяльності ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ", за рахунок удосконалення методів роботи, підвищення кваліфікації персоналу, розвитку матеріально-технічної бази.
- Розширення сфери своєї діяльності з метою найбільш повного задоволення споживачів.
- Визначення потреб та очікувань замовників та формулювання їх як вимог.
- Практична реалізація державної політики в сфері технічного регулювання в межах наданих повноважень.
- Поліпшення результативності та ефективності системи управління якістю за рахунок реалізації запланованої діяльності, забезпечуючи об’єктивність, незалежність та неупередженість в роботі у відповідності з розробленими процедурами, нормативними документами, чинними в Україні, законодавчими та регламентуючими вимогами.
- Застосування в межах організації системного підходу до управління процесами та постійне поліпшення загальних показників діяльності організації на основі об’єктивних вимірювань.
- Залучення всього персоналу до управління процесами діяльності ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ", стимулювання нововведень, відзначення досягнень, винагородження.
- Забезпечення постійного аналізування даних та інформації, які стосуються системи управління якістю.
- Досягнення достатнього рівня прибутку для фінансування розвитку ДП „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ” і забезпечення його ресурсами для здійснення поставлених завдань.
Наші цілі відображені і мають вимір в Настановах щодо якості, методиках та інструкціях на виконання окремих видів робіт.